U bent hier: Parochie / Kerken / Adelbertkerk / Activiteiten / Leden- en bijdragenadministratie
Laatst gewijzigd: 31-10-2017

Werkgroep Leden- en bijdragenadministratie

Werkgroep / Contactpersoon E-mailadres Telefoon
Werkgroep Leden- en bijdragenadministratie ledenadmin­(at)adelbertdelft(dot)nl  
Martie Kröse ledenadmin­(at)adelbertdelft(dot)nl 015 256 0939

De leden- en bijdragenadministratie is verantwoordelijk voor het verwerken van gegevens betreffende komende en gaande parochianen. Deze gegevens kunnen binnenkomen via o.a.:

  • de Stichting Interkerkelijke Ledenadministratie (SILA)*,
  • parochianen,
  • website.

* Nieuw binnengekomen parochianen, die nog niet in de administratie zijn opgenomen, krijgen een registratieformulier opgestuurd. Daarmee worden er, buiten de zakelijke informatie, ook andere gegevens ingevoerd zoals data van Doopsel, Eerste H. Communie, Vormsel en Huwelijk.

Maandelijks worden looplijsten uitgedraaid voor de contactpersonen met daarop de adressen van de parochianen waaraan het parochieblad bezorgd dient te worden. Verder administreert deze werkgroep ook de binnenkomende kerkbijdragen en worden maandelijks de acceptgiro’s verzonden aan parochianen die aangegeven hebben mee te doen met de kerkbijdragen.
Voor al deze gegevens is het 'up to date' zijn van de gegevens van groot belang.
Om deze administratie zo te houden zijn vier vrijwilligers wekelijks werkzaam.